A nevem Szorcsik Balázs. 1974 áprilisában születtem Budapesten. A fényképezéssel 1996-ban kerültem szoros kapcsolatba, amely azóta is hű társként kísér végig az életemen. Egyszerű életképekkel és természetfotózással kezdtem a pályafutásomat, majd tanulást tanulás követett, és az idő múlásával belekóstoltam a portréfényképezés valamint a tárgyfotózás rejtelmeibe is. Kiváló művészektől volt lehetőségem tanulni, de a tudásom legnagyobb részét autodidakta módon sajátítottam el. Vonatkozik ez a fényképek elkészítése mellett a ma már nélkülözhetetlen grafikai utómunkákra is. A itt látható fényképek is erről tanúskodnak. 2010 februárjában megalapítottam saját vállalkozásomat, amit SMB Stúdió-ra kereszteltem. Fő tevékenységem természetesen a fényképészet, de ezen kívül a már említett grafikai munkálatokkal, katalógusok-, kiadványok-, reklámanyagok összeállításával és dekorációk készítésével is foglalkozok több kiváló szakemberrel karöltve.
My name is Balázs Szorcsik. I was born in April 1974 in Budapest. I got into closer contact with photography in 1996, since then it has been an integral part of my life. I started my career with genre and nature photography then came a continuous learning period and as time was passing by I got a taste of portrait and object photography too. I had opportunity to learn from excellent masters, but I have built up the bulk of my expertise in autodidactic way. It is true not only for taking photos but also for graphic works that is a demand nowadays. The exhibited photos are meant to exemplify this. In February 2010 I established my own business under the name of SMB Studio. Its core activity is photography, but beyond it the Studio´s services include the above mentioned graphic works, editing brochures, advertisements and creating decorations by cooperating with other highly skilled experts.
Az SMB Stúdió egy olyan vizuális megjelenéssel foglalkozó vállalkozási forma, melynek keretén belül több, sokéves tapasztalattal rendelkező szakember tudását együttesen tudjuk az Ön rendelkezésére bocsátani.
Fényképészet – Legyen szó egy megismételhetetlen eseményről, számunkra kedves emberek, esetleg saját magunk megörökítéséről vagy kereskedelmi célú hirdetésről, az ezekkel való találkozásnál az első és talán a legfontosabb vizuális élmény maga fénykép.
Grafikai munkák – Manapság az elkészült fényképek nélkülözhetetlen velejárója a felvételek tökéletesítése. Egy katalógusban szinte elengedhetetlen az ilyen digitális kiegészítő utómunka. Ki ne szeretné a termékeit kifogástalanul bemutatni a fogyasztó közönségnek?
Kiadványok, katalógusok szerkesztése – Tökéletes hatást érhet el, ha a vizuális élményt kiegészíti termékei legfontosabb tulajdonságaival és ezeket a piaci igényeknek megfelelően mutatja meg nyomtatott vagy elektronikus kiadványban a célközönségnek.
Dekorációk készítése – Igyekszünk képi megjelenítéssel egy helyiség hangulatát megalapozni az abban a térben végzett tevékenységgel összehangolva, legyen az egy iroda, egy kávézó vagy bármilyen közösségi tér. Ennél a tevékenységnél is a kreatív fényképészet és a digitális vagy kézi grafikai munka összehangolása kap nagy szerepet.
Arculattervezés, Web design – Egy megbeszélés hangulatát az első benyomás nagymértékben befolyásolja, amit általában a résztvevők megjelenése határoz meg. Ugyanez vonatkozik egy kereskedelmi társaságra vagy bármilyen szolgáltatást nyújtó vállalkozásra is. A névjegykártyától a webes designig, az arculat valamennyi eleme meghatározó lépcsőfok lehet az üzlet számára, ezért fontos a professzionális megjelenés, ami egyben közvetíti az adott cégre jellemző tevékenységet is.
Reklámfilmek, videó portfoliók összeállítása – Egy több fázisból álló tevékenységet, vagy folyamatot gyorsan és egyszerűen tudunk bemutatni, videónapló segítségével. Előnye, hogy folyamatosan elérhető, nem kell mindig magunkkal hordani egy vaskos mappát, elég, ha megadjuk saját anyagaink webes elérhetőségét. Nemcsak cégek, hanem magánszemélyek is összeállíthatnak videó portfóliót: zenészek, képzőművészek, modellek/modelliskolák vagy táncosok/csoportok könnyen képet tudnak adni tevékenységükről, szolgáltatásaikról.
Minden egyes termék vagy szolgáltatás megismertetése a fogyasztókkal úgy, hogy az befolyásolja a vásárlást, elég sokrétű feladat. Mindezt mi úgy oldjuk meg, hogy a tevékenységi köreinkkel vállalat filozófiáját, eszméjét, értékeit és ötleteit figyelembe véve biztosítunk komplex megoldást. Amit ajánlunk az nem marketing, de szerves részét képzi annak, és egy „külső szemmel értékelő” tevékenység igen hasznos lehet a megítélésben. Ezt bizonyítja az a tény is, hogy a vásárlói döntések igen nagy százaléka akkor születik meg amikor a vizuális találkozás megtörténik nyomtatott hirdetés, mozgófilmes megjelenés vagy a vásárlás helyszínén kihelyezett különféle figyelemfelkeltések által.
A reklám, a megjelenés, az arculat kialakítása fontos tényezője a vállalkozások sikerességének. Egy jó szlogen, egy figyelemfelkeltő hirdetés, egy szívesen forgatott komplex termékkatalógus és természetesen az elengedhetetlen webes megjelenés talán manapság még fontosabb eszköze az üzletszerzésnek, mint valaha.
Sokan azt gondolják, elég, ha egy darab papíron megjelenik tevékenységük több hirdetés között és ezzel nyert ügyük van. De mindig tartsuk szem előtt:
EGY CÉG MEGBÍZHATÓSÁGÁT ANNAK KOMOLY ÉS IGÉNYES MEGJELENÉSE IS KÖZVETÍTI!
Vegyük figyelembe, hogy az étel is akkor esik jobban, ha gusztusosan van tálalva. Reméljük, tevékenységünkkel hozzájárulhatunk ehhez a „tálalási formához”, és partnerként üdvözölhetjük egymást a közeljövőben.